Subject: Re: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)
From: "Nelli Loomets" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Inge Mirov" <[email-masked]>, "Kaia Vask" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 11:56:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname kaasamise ja ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
saatmise eest. EAKL pooldab sotsiaalkindlustussüsteemi ajakohastamist.
Eelnõu kohta meil  märkusi ja ettepanekuid ei ole.

Lugupidamisega

Nelli Loomets I Jurist
Eesti Ametiühingute Keskliit
Laulupeo 24, Tallinn
[email-masked]

  _____

From: Inge Mirov <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 29, 2025 12:46 PM
To: Kaia Vask <[email-masked]>; Maria Jeskova <[email-masked]>;
Tatjana Maljar <[email-masked]>; Kaja Toomsalu
<[email-masked]>; Nelli Loomets <[email-masked]>; Evelin
Tomson <[email-masked]>; Jaan-Hendrik Toomel
<[email-masked]>; Ivika Aman <[email-masked]>
Subject: FW: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, 29 May 2025 12:13
To: [email-masked]; Eesti Tööandjate Keskliit
<[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>;
Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti
Ametiühingute Keskliit <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>;
Eesti Töötervishoiuarstide Selts <[email-masked]>; Eesti Puuetega
Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Patsientide Esindusühing
<[email-masked]>; Eesti Patsientide Liit <[email-masked]>; Volinik
<[email-masked]>; Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda <[email-masked]>; Eesti
Talupidajate Keskliit <[email-masked]>; Eesti Esitajate Liit
<[email-masked]>; Eesti Kinoliit <[email-masked]>; Eesti
Kunstnike Liit <[email-masked]>; Eesti Näitlejate Liit
<[email-masked]>; Eesti Tantsukunsti ja Tantsuhariduse Liit
<[email-masked]>; Eesti Teatriliidu esimees Gert Raudsep
<[email-masked]>
Subject: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastamiseks

Tagasisidet ootame 19. juuniks.

Pealkiri: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)

Registreerimise kuupäev: 29.05.2025

Registreerimise number: 1.2-2/38-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.sm.ee <http://www.sm.ee>